Sign in to follow this  
Juliussolsen

Juliussolsen skal (måske unbannes)

4 posts in this topic

Halløjsa Admins, staffs, ejere osv. 

Jeg blev permanent banned fra Zypress, fordi jeg havde lagt en video op, som måske indeholdte nogle ting

Men de ting viste jeg ikke hvad var, altså jeg køre ikke i brandbilerne, jeg dræber ikke nogen, jeg skriver carjack efter jeg køre rundt i politibilen og jeg har fået en straf for at køre i en brandene bil

Jeg tror måske, at jeg ved hvad det er der er forkert. På et tidspunkt i filmen bliver der sagt at serveren er fucked af nogen af mine venner, men skal jeg have permaban for at glemme at klippe lidt hate ud. Jeg ville bare have det med hvor jeg skyder politibilen.

Jeg vil gerne undskylde for min træng efter svar på discorden. Jeg var forvirret og vidste ikke hvad der var sket. Min ivrighed resulterede i et ban fra discord serveren også.

Men det jeg gerne vil sige er Undskyld PhanZii for at forstyre dig og spilde din tid og undskyld til resten af zypress for at være med til sådan noget kaos.

Jeg prøvede andre servers, men fik ikke den samme hygge eller samme sjov, som jeg gjorde på zypress

Hvem end der læser den her kommentar, så pls tag mig tilbage på zypress, jeg mangler den sjov og hygge 🙂

Ingame navn: Juliussolsen RPnavn: Jacob gronar

SteamID: STEAM_0:1:213343595

• Like 2

Vi ved alle, at du tog nogle ting med i den film, som ikke var særlig gode. Efstersom at du siger, at du ikke kører i brandbilerne, men kun i politibilen, så tror jeg på at du nok skal komme ind igen. Det er godt, at du selv kan se dine fejl. Det er også godt at du undskylder, for de ting som du gjorde. 

Jeg håber at du kommer ind igen på Zypress

mvh. Cru1se1

• Like 1

Seriøst det er kinda rip, håber du kommer ind igen

rip Jacob Gronar

mvh- Yukon / Accchhmed the dead terrorist"

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this