Sign in to follow this  
XandyDK

Staff Ansøgning - Lukas Holritz ZypressDK

4 posts in this topic

In-game navn: Lukas Holritz ZypressDK
SteamID32STEAM_0:0:226599498
Dit rigtige navn: Lukas

Din alder: Jeg er 13 år gammel.

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Jeg hedder Lukas, er 13 år gammel, går i 7 klasse. Jeg er god nok til at holde hovedt koldt og jeg er en person som spiller MEGET computer fra jeg kommer hjem til at jeg går i seng.

Har du kendskab til ULX?: Ja, jeg har været admin på Zypress og var god men bliv dog demoted fordi jeg ikke var nok på pga jeg spillet meget fortnite og csgo men nu spiller jeg meget gmod darkrp og lidt fortnite og lidt cs go, Kan fx !goto og !bring osv har som sagt været admin på Zypress før

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Jeg har som sagt været admin på Zypress der spillet jeg nok sådan 10 timer i ugen, Har også haft min egen Darkrp server bliv dog ikke til noget og der var kun 5 players på omdagen.

Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi jeg er god til at holde hovedt koldt og er hurtig til at tænke over ting og fordi jeg har også som sagt været admin på Zypress før og Kan næsten alle commads til at være admin.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg kan være MEGET på, Jeg kan lave serveren til en server hvor der er aktive admins og admins som kan commands. 

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”

Jeg har lavet et lille skema for hvornår jeg kan være på 

Mandag: 14-22

Tirsdag: 14-22

Onsdag: 14-22

Torsdag: 15-22

Fredag: 15-00+

Lørdag: 14-02

Søndag 13-22

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nej ikke lige sådan

Tak fordi du læste min Staff Ansøgning

MVH Lukas

Edited by XandyDK

+REP  Lukas er en sindsyg god admin / mod har også set ham på andre server! hans rp er sygt! ❤️

Edited by JonasLM

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this