Sign in to follow this  
D0gyDK

Junior Admin - Ansøgning

11 posts in this topic

In-game navn: D0gy DK

SteamID: STEAM_0:0:99703185

Dit rigtige navn: Casper

Jeg har mistet meget af min tid da serveren restartede.

Din alder: Jeg er 13 år.

Hvem er du: Mit navn er Casper, jeg er en dreng på 13 år jeg er en meget snakkesalig og venlig person selvom jeg godt kan li at have det sjovt kan jeg skam godt tage tingene seriøst når jeg skal.

Har du kendskab til ULX?: Jeg kender basic commands og jeg har styr på alt det der !Bring og !Goto osv.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server: Jeg har været admin eller højere på mange af mine venners serverer.

Hvorfor skal vi vælge dig?: I skal vælge mig fordi jeg lægger tiden og seriøsiteten i Zypress og fordi jeg kan klarer pressede situationer og jeg respektere andre spiller.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?:  Jeg kan give folk en rar og fair case

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på?: Jeg kan ikke om Mandagen og Onsdagen der har jeg badminton træning

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):
Jeg har ikke noget af det.

Tak fordi du læste min ansøgning - D0GY

• Like 1

Glemte at skrive noget så hvis der er noget der ved hvordan man editere den, så skriv lige tak

-REP 

Alt for kort, der er jo 65% spørgsmål og 3% svar og sidst 32% ingen ting

Kender dig fra den tid jeg spillede der inde, syntes du lød som en fornuftig person.

+Rep

• Like 1

Vi har set din ansøgning og det vil tages til overvejelse, 

Svares på imorgen

• Like 1

Vi har valgt at afvise din ansøgning da vi mener at den kunne være mere deltalgeret og du kunne have forsøgt at vise mere.

Du er velkommen til at lave en ny

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this