Sign in to follow this  
ZemaFios

ZemaFios - Staff Ansøgning

6 posts in this topic

In-game navn: ZemaFios
SteamID: STEAM_0:0:121122912
Dit rigtige navn: Søren

Din alder: 17 år 

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)  Mit navn er Søren, jeg er 17 år gammel jeg bor på fyn, og jeg går på uddannelse som elektriker. Jeg spiller rigtigt meget computer i min fritid, jeg spiller for det meste Gmod, league of legends og nogle gange Overwatch. Jeg er en meget stille og rolig person, og jeg er meget imødekommende.

Har du kendskab til ULX?: Yea.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Har tidligere været SuperAdmin på ArtexServers den derværende største danske server. Har vel været staff på servern stortset fra den åbnede - og til den lukkede.

Hvorfor skal vi vælge dig?: I skal vælge mig fordi jeg er en moden og stille og rolig person, jeg er ikke bare en som sider og råber folk op i hovedet i en case, hvis de f.eks har gjort noget forkert, så tager jeg snakken med dem og spørger indtil om de faktisk kan forstå hvad det er de har gjort forkert. Jeg er ikke sådan en type som vil misbruge sit rank. Jeg ved hvodan jeg skal opføre mig som staff, da jeg har prøvet det et par gange efterhånden, jeg ved hvordan jeg skal snakke til folk i en case. Det er ALTID vigtigt at høre begge sider af en sag, før man tager en beslutning, som jeg dsv tit oplever at staff IKKE gør. Jeg kan også bevare roen i stressede situationer.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Jeg kan ihvertfald byde ind med en lidt ældre person, og måske en som går mere op i sit "arbejde" som staff, ved ikke hvor meget de andre går op i det, men jeg går 100% op i det når jeg er på som staff. Også har jeg  endel erfaring inden for staff branchen. Jeg vil gøre alt for at hjælpe folk igennem deres problemer. "Jeg ved hvordan jeg skal snakke til folk i en case, jeg sider ikke bare og råber vedkommende op i hovedet hvis de f.eks har gjort noget forkert, så tager jeg snakken med dem stille og roligt, og spørger indtil om de faktisk kan forstå hvad det er de har gjort forkert som også nævnes i den ovenover" Jeg høre ALTID begge sider af en case før jeg tager den endelige beslutning.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. Kan være på fra kl 16:30 ish - 24:00. og i weekenden, når jeg står op og til jeg ikke gider mere.

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): Nah.

• Like 2

Grundet din inaktivitet har vi valgt at afvise din ansøgning. 

Du velkommen til at søge en anden gang

AFVIST

Sign in to follow this