Sign in to follow this  
Joaquin escobar

Staff Ansøgning - Joaquín Guzmán

3 posts in this topic

In-game navn: Joaquin guzman
SteamID32:  STEAM_0:0:49296989
Dit rigtige navn: Marius Halberg Larsen

Der står på jeres portal side at jeg ikke har mange timer men da jeg har fået afvide af skrald at der har været en fejl angående en coder så kan jeg med 100% sikkerhed sige at jeg har spillet meget længere end de timer der står på jeres hjemmeside, har spillet siden starten af 2017-2016 af hvad jeg husker
Din alder: 16

Mit navn er Marius og jeg er 16 år, jeg går i 10 klasse lige pt. Jeg er en person som har spillet computer det meste af mit liv hvor garrys mod har været en stor del af min tid inde for computeren. Jeg er en meget stille og rolig person men kan dog også være energifuld når jeg spiller med vennerne og har det sjovt, jeg elsker at hjælpe folk da det er en fed til at gøre så andre kan få en god spil oplevelse med både spillet men også den server de spiller på.
Har du kendskab til ULX?: ja er 100% inde i alt der skal til for at man kan være en god, hurtig og grundig admin.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Ja jeg har været admin på nogle få servers inde på garrys mod, tror endda jeg har været admin dengang serveren var ''ny'' men ja ellers har jeg været admin på en masse css og csgo servers hvor jeg har skulle håndtere mange folk på samme tid og hvor jeg har været i stressede situationer.

Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi jeg er en spiller/person som kan klare meget stress og fordi jeg lægger tid og sved i det jeg gør. Jeg er en person som gør de ting jeg har fået besked på færdig uanset hvor meget arbejde jeg skal lægge i det da jeg er en meget stædig person som ikke kan klare når ting ikke er opklaret og så vil jeg kunne stå til rådighed uanset hvad klokken og hvilke dage det er.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? At jeg kan klare en masse cases og hjælpe med serveren på mange måder da jeg både kender nogle som vil kunne komme med ideer+ jeg er en grundig admin/moderator når det gælder spil.

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”. hele tiden.

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.): jeg er meget stædig og jeg står ved mine meninger så når nogle siger mig imod skal jeg have gode grunde til at ændre mening. ved ik om det er en positiv eller negativ

Grunden til at min ansøgning ikke er længere er fordi jeg er en spasser angående ansøgninger og jeg hellere vil bruge min tid på spillet istedet for at skrive alt muligt hvor jeg bare kan smøre fløde på da det blot er min hensigt at hjælpe serveren så meget så muligt og ikke virke sød og dejlig overfor jer.

•  

Din staff ansøgning er blevet sæt.

Du vil få svar på din ansøgning søndag aften.

-Sload

Undskylder for det sene svar

Men jeg kan hermed meddele at vi har valgt at du er en del af Zypress staff team

Stort tillykke 

Accepteret

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this