puxaxa

Staff ansøgning - Puff Escobar

2 posts in this topic

In-game navn: Puff Escobar

SteamID32: STEAM_0:1:40646626

Mit navn er Linus Gottlieb jeg er 17 år og går på gymnasiet 1.g. Jeg bruger meget af min tid på at spille computer og har gjort det meste af mit liv, hvor jeg har brugt en masse af min tid på Garry's Mod. Jeg er en meget udadvendt og moden person der er god til at tale med mennesker hvilket jeg føler er vigtigt for at blive en god Admin. 

Grunden til jeg gerne vil være Admin på serveren er fordi jeg gerne vil give folk en god oplevelse og hjælpe med at gøre serveren endnu sjovere at spille på. Grunden til i skal vælge mig er fordi jeg kan holde hovedet koldt selvom tingene kan blive kaotiske og stressede. Jeg gør de ting jeg bliver sat til og er nem at arbejde med og er sat på at tage så mange cases som muligt for at sørge for at alle får den oplevelse som de er kommet for at få. Jeg vil altid gå efter en retfærdig løsning når det gælder er cases ligemeget hvem det angår.

jeg har stort set tid til at spille på serveren hverdag, de eneste tidspunkter at jeg ikke har tid er hvis jeg skal lave afleveringer eller har en aftale med nogen, ellers har jeg ikke andre ting jeg skal nå.

Jeg har ingen tidligere erfaring som Admin på en Garry's mod server men jeg kender reglerne og kan hurtigt lære at bruge ULX. 

Inde på Zypress portal siden står der at jeg kun har 27 timer men det passer ikke for har spillet på denne server længe og er lige vendt tilbage til den igen. Jeg spillede for første gang på serveren i 2017 og brugte meget af min tid inde på serveren dengang.

Jeg ser frem til at hører fra jer.

Venlig hilsen Linus/Puff Escobar

Meget kort ansøgning + du har ikke nok timer.

Dermed AFVISER jeg din ansøgningen.

Guest
This topic is now closed to further replies.