Jesus1g1

Ansøgning

3 posts in this topic

In-game navn: Héctor Beltrán
SteamID32: STEAM_0:0:131767048
Dit rigtige navn: Alexander Richard Ahlfors

Din alder: 18

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) 

1. Navn = Alexander Ahflors
  2. Alder = 18 år (16/08/2000)
  3. Klasse = Går på EUC som vvs'er
  4. Som person = Jeg er en meget flink person, snakker pænt til alle. Følger regler til punkt til punkt. Hvis jeg er usikker på noget. checker jeg det. eller spørger om til svaret. 

Har du kendskab til ULX?:

- Ja jeg er til kendskab til det, jeg har været admin på en lidt stor server før. Men kan ikke huske hvilke en det var. da det er nogle år siden.

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)

- Ja det har jeg, men kan ikke huske hvilken. tror nemlig den er lukket nu.  

Hvorfor skal vi vælge dig?:

- Jeg er en meget venlig person, som snakker pænt til folk. Kan godt finde ud af at roleplay. eller tag en alvorlig samtale med folk. Jeg følger reglerne som der er sat på serveren. Og hvis jeg er i tvivl omkring noget. ser jeg på reglerne, eller spørger nogle venner/admins.

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?

- Tror nogle af de admins der er på serveren lige pt. Er ikke særlig venlig. og følger reglerne fuldt ud. De går efter deres egen mening og ikke hvad der står i reglerne. Og der synes jeg, jeg kan tilbyde meget mere omkring det punkt. 

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.

- Altså kan komme på alle dage på ugen. Men det er først efter kl 15. Da jeg har fri for skole der. 

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):

- Ja altså, jeg lider lidt af ordblind hed. Så hvis jeg ikke staver ordenligt. Så må i jo bare sige det til mig, jeg bli'r ikke sur omkring det. 

For min menig er Din ansøgning god og du kun blive en god Junieradmin 

så fra mig få du et +rep

mvh Jonathan/coolboy

Edited by jonathan

Hej Jesus1g1

Da du kun har spillet på serveren siden d. 24 november, vælger jeg at afvise din ansøgning.

Vil råde dig til at spille lidt længere inde på serveren da du har et stabilt antal timer.

Så hold aktiviteten oppe og så kan du skrive en ansøgning lidt senere henne på måneden.

-Sload

Afvist

Guest
This topic is now closed to further replies.