AlexTM

Staff Ansøgning AlexTM

3 posts in this topic

Navn: Alexander Bladh, det ved de fleste er jer. Jeg er lidt weird dude men jeg er sgu god nok. Jeg hjælper meget tit folk med diverse ting og på Zypress havde jeg taget næsten 700 cases før de også blev resat.

IGN: AlexTM

SteamID32: STEAM_0:0:85088189

Hvilke rank søger du?: Senior Admin eller Head.

Hvad gør mig mere interessant end andre ansøgninger?: Det der gør mig mere interessant end andre dudes er at jeg er både tidligere Head Admin/Super Admin. Har været på Zypress i nogle år.                                                Var Head Admin/Super Admin i næsten 11 måneder før jeg sagde op. Men sagde op på grunden at jeg havde terminsprøver men nu har jeg masser af fritid igen og startede på Zypress igen, og jeg synes at jeg kunne mit Admin shit meget godt. Jeg kunne alle reglerne i hovede det var lige altid jeg overholdte en regel eller to. Det var lidt det for den undertitel videre til næste.

Hvorfor vil du være Staff igen? l Jeg vil gerne være staff igen pga jeg har været på et par dage igen og bliver ved med at møde på nogle helt forfærdelig admins. Halvdelen af dem sad jeg og gav Admin reglerne til fordi ikke kunne dem. Her forleden kaldte en Admin mig en faggot i ooc og det var ikke sjovt ment. Tænkte at jeg kunne blive staff igen fordi jeg kan mine ting. Er ret så erfaren med "Cases, players, gentagende regel brydere. Og en del mere.

Over holder du krav? i Ja, jeg overholder et hvert krav som står i skabelonen. Jeg er 16 år har MEGET mere end 125 timer som er kravet men siden den blev resat har jeg kun 42 timer. Har en decent mikrofon til tale med, det har jeg altid haft.

Hvor mange gange kan du være på om ugen og timer? Jeg kan sikkert være på i hverdagen fra 15:00-22:00 og i weekenden til 00:00-23:59. Så Ca. det meste af alle dage.

Tidligere erfaringer? I den grad har jeg tidligere erfaringer. Det ved Ca, alle højt rangerende staff på Zypress at jeg har. Super Admin i 11 måneder.

Byde på noget andre muligvis ikke kan? Tjoo, efter min erfaring 80% af dem som ansøger ved ikke en eneste ting om hvordan man er staff. Sådan har tilfældet været de sidste gang jeg tjekkede applications. Jeg kan byde på noget som mange Admins ikke kunne/kan. Men ligger stadig lidt nede under nogle andre. Er alt for bekendt med Zypress kender serveren næsten fuldt ind og ud. Og som sagt masser af erfaring. Og kender ULX ind og ud.

Det var det for den her ansøgning, so have a go.

Edited by AlexTM
  • Like 2

Du sagde op, det begtyder ikke du kan komme tilbage nogle uger efter.

Derved AFVISER jeg din ansøgning.

Guest
This topic is now closed to further replies.