JaXZ

Admin ansøgning JaXZ

6 posts in this topic

Manager
 0 
4 posts

Posted Saturday at 02:44 AM 
Titlen på din ansøgning skal indeholde dit navn. Du kan f.eks skrive Staff Ansøgning - Mibb

KRAV:  
min. 13 år  
Over 125 timer på serveren.  - Tjek dine timer her: https://zypress.dk/portal/index.php
Have mikrofon 
Din ansøgning skal være grundig, da det vil blive taget med i overvejelserne. 
Vi fortrækker du laver din EGEN ansøgning grundet det viser du selv tager initiativ. 

SKABELON - [ BEHØVER MAN IKKE AT BRUGE, Lav gerne din egen ]
LAV DIN EGEN - SÅ ER DER STØRRE CHANCE FOR AT DU FÅR DIT RANK! 

In-game navn: JaXZ
SteamID32: STEAM_0:1:149016106
Dit rigtige navn: Andreas

Din alder: Jeg er blevet 13 her for et halvt år siden

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person) Jeg er Andreas Aksel Moe Bidsted. Jeg er som sagt 13 Går i 8 klasse. Jeg er en sjov person men også seriøs når man skal være det. Jeg elsker Gmod spiller det meget 

Har du kendskab til ULX?: Ja det har jeg. Jeg har været Admin inde på nogle andre servere, FX Mermaid, LizardRP, 

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?) Jeg var head Admin på LizardRP og bare normal admin på Mermaid jeg havde 300 timer på LizardRP men det var på en gammel profil som er slettet. Jeg kan ikke huske hvor lang tid på Mermaid men over 100 timer på mermaid

Hvorfor skal vi vælge dig?: Fordi i har en krise ligenu hvor der er mange admins der har sagt op og det syntes mange er nederen og der helt vildt mange som ikke overholder reglerne og det er nederen det skal der gøres noget ved jeg har masser tid da jeg ik har nogen kæreste eller venner så har massere fritid

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan? Massere tid som mange andre ikke kan jeg har en god tone køber en ny mic en blueyeti den er på vej den burde være god jeg elsker Gmod er mit yndlingspil er gods til ULX jeg prøver og være så fair som mulig

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.
 Jeg kan alle dage men hvis jeg skal noget skrive jeg til en staff eller admin så alle er informeret om det 
Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):      KH. Andreas Moe/JaXZ tak fordi du gad at bruge din tid på at læse denne her Ansøgning        

• Like 1

Vi kan med glæde meddele dig at du nu er en del af Zypress Staff Team.

Du vil blive tildelt dit rank med det samme, stort tillykke.

Har du spørgsmål vedrørende dit staff, kontakt Andreas Gedsen eller Dan byDAN.

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.