Tubbe

staff ansøning TubbeMeister

3 posts in this topic

In-game navn:    TubbeMeister

SteamID32:  STEAM_0:1:53366422

Dit rigtige navn:   Tobias petersen

Din alder:   17

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)   

hej mit navn er Tobias, jeg går i 10 klasse, jeg er en person der elsker og lære nye mennesker og kende, og jeg elsker og hjælpe folk, jeg er en stille og rolig person, der aldrig bliver sur. jeg elsker og spille pc, spiller ok meget gmod næsten som det eneste, jeg bor i en lille by der hedder sulsted, på et opholdssted. jeg er 17 år gammel  så kan både snakke og skrive, så de lidt mindre forstår det og så de lidt ældre forstår det, jeg bruger extremt meget tid, på discord og kan se der mange der mangler support tit, og gad godt hjælpe dem men kan jeg jo ik,  men ellers er jeg en glad person der leder efter en lidt støre udfordring    MVH TubbeMeister

Har du kendskab til ULX?:  

goto

returen

bring 

gag

jail

unjail

blogs

wc mod

god

frezz

slay

spectate 

returen weapon

og nok nogle flere men ik som jeg lige kan komme på nu

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)   

ja jeg har været staff på 4 servere ranks,      Mod på 2 servere.  Admin på 1 server.  og  Junior admin på 1 server

2 af serverne var ik ret store måske 10 spillere dagligt,   De andre 2 servere svingede meget fra 10 til 25 spillere. havde nok omkring 300 timer på dem alle sammen, nogle af timerne på denne steam acc. nogle andre på min storbrors acc

Hvorfor skal vi vælge dig?:   

fordi jeg er på værdag, men dsv ik weekender, jeg tager altid cases uanset hva, næsten det eneste jeg laver er og tage cases, jeg har måske brudt 1 regl på jeres server, har aldrig fået en waren, aldrig været i jail, jeg er en der kan tilbyde en masse, glæde på serveren da jeg aldrig bliver sur, og altid er der for og hjælpe folk, og er ikke den slags person der rager, jeg kender alle jeres regler stort set uden ad, bryder aldrig regler, ik med vilje iværtigfald, og fordi jeg kan holde hovedet koldt hele tiden, uanset hvormeget press der er,

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?  

Kan tilbyde stabil møde tid, værdag siger jeg at jeg kommer på gør jeg også det. jeg kan bruge meget af min tid cases, så i ikke har så travlt hele tiden, da jeg har styr på det med cases, jeg kan tilbyde et godt humør   :)    

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.      

mandag  15.15 til 21.30

Tirsdag   15.15 til 21.30

onsdag    15.15 til 21.30

torsdag     15.15 til 21.30

fredag       12.15 til 15.00

weekender kan jeg noglegange komme på, men det er dsv ik ret tit

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):?

ja jeg har ADHD men det kan man ik mærke på mig, da jeg har lært og styre det, har ocd men det kan man heller ik mærke,

Ved godt det ik er den bedste ansøning, og ved godt jeg ikke har ret mange  timer, men det sker så tit der ingen admins er på, pga de skal logge af så tideligt,   men jeg kan være på værdag fra 15,15 Til 22.00,  igen iaften klokken 21,45 er der ingen admins på mere, ved godt den bliver afvist igen pga timer, men i mangler seri nogle af dem, der på om aften                   

MVH Tubbemeister

ved godt jeg blev afvist igår, men kan se at i mangler nogle der sidder på om aften og håber du ka se hvormeget jeg brænder for det 

Kan godt se hvad du mener, men der var en grund til at den blev afvist igår.

Derfor afviser jeg også denne af samme oversag.

AFVIST

Guest
This topic is now closed to further replies.