Tubbe

staff ansøning TubbeMeister

13 posts in this topic

In-game navn:    TubbeMeister

SteamID32:  STEAM_0:1:53366422

Dit rigtige navn:   Tobias petersen

Din alder:   17

Hvem er du (Navn, Alder, Klasse, Hvordan er du som Person)   

hej mit navn er Tobias, jeg går i 10 klasse, jeg er en person der elsker og lære nye mennesker og kende, og jeg elsker og hjælpe folk, jeg er en stille og rolig person, der aldrig bliver sur. jeg elsker og spille pc, spiller ok meget gmod næsten som det eneste, jeg bor i en lille by der hedder sulsted, på et opholdssted. jeg er 17 år gammel  så kan både snakke og skrive, så de lidt mindre forstår det men også så de lidt ældre forstår det, jeg bruger extremt meget tid, på discord og kan se der mange der mangler support tit, og gad godt hjælpe dem men kan jeg jo ik,  men ellers er jeg en glad person der leder efter en lidt støre udfordring, jeg bruger extremt meget tid på min pc, jeg er en person der tager ting meget seriøst når ting skal tages seriøst, men kan godt ha det sjovt og hygge mig når det skal til. MVH TubbeMeister

Har du kendskab til ULX?:  

goto

returen

bring 

gag

jail

unjail

blogs/logs

wc mod

god

frezz

slay

spectate 

returen weapon

og nok nogle flere men ik som jeg lige kan komme på nu

Har du tidligere erfaring som adminstrator på en DarkRP server? Hvis ja, uddyb gerne detaljer (Rank, hvor mange timer, hvor stor var serveren?)   

ja jeg har været staff på 4 servere ranks,      Mod på 2 servere.  Admin på 1 server.  og  Junior admin på 1 server

2 af serverne var ik ret store måske 10 spillere dagligt,   De andre 2 servere svingede meget fra 10 til 25 spillere. havde nok omkring 300 timer på dem alle sammen, nogle af timerne på denne steam acc. nogle andre på min storbrors acc

Hvorfor skal vi vælge dig?:   

fordi jeg er på værd dag, men desvære ik i weekender, jeg tager altid cases uanset hvad, det er næsten det eneste jeg lave, jeg elsker og  tage cases, jeg har måske brudt 1 regl på jeres server, har aldrig fået en waren, aldrig været i jail, jeg er en der kan tilbyde en masse, glæde på serveren da jeg aldrig bliver sur, og altid er der for og hjælpe folk, og er ikke den slags person der rager, jeg kender alle jeres regler stort set uden ad, bryder aldrig regler, ikke med vilje iværtigfald, og fordi jeg kan holde hovedet koldt hele tiden, uanset hvor meget press der er, jeg har hjulpet i mange cases pga jeg filmer, da jeg ser det meget nemmere og det hjælper admins regtigt meget, har kun oplevet lettet staffs når de ser det mig der caller en case fordi så ved de at jeg stort set altid har video, og fordi jeg har hjulpet regtigt  mange på serveren, tror at næsten alle kender mig, eller der iværtigfald mange der kender mig på serveren,     og så  har jeg staff erfaring fra de andre servers jeg har været staff på, og jeg giver aldrig mine venner fordele i cases da jeg ser det som snyd, og jeg kan godt lide at alle skal være på ligefod med hinanden der ik nogle der bedder en andre, laver man en fejl skal der næsten altid staff til,  håber du kan lide det jeg har skrevet MVH TubbeMeister

Hvad kan du byde på serveren, som de andre ikke kan?  

Kan tilbyde stabil møde tid, jeg har ok meget staff erfaring, jeg kender alle regler næsten uden ad, og så er jeg venner med alle på serveren er ikke uvenner med 1 eneste, ikke hva jeg ved iværtigfald. jeg laver ik særbehandling uanset hvem det så er, da det skal vær lige for alle der spiller på serveren, jeg kan tilbyde en der elsker og hjælpe folk der har brugfor det, og tager staff job mere seriøst en rp jobbet så staff job er altid i første række  Håber i kan bruge mig MVH TubbeMeister

På hvilke tidspunkter, har du mulighed for at være på? F.eks. “Onsdag skal jeg til fodbold, så der kan jeg ikke”.      

mandag  15.15 til 22.00             

Tirsdag   15.15 til 22.00

onsdag    15.15 til 22.00

torsdag     15.15 til  22.00

fredag       12.15 til 22.00

weekender kan jeg noglegange komme på, men det er dsv ik ret tit

Andet vi skal vide om dig? ( ADHD, ordblind eller lign.):?

ja jeg har ADHD men det kan man ik mærke på mig, da jeg har lært og styre det, har ocd men det kan man heller ik mærke,

ved godt det ik er den bedste ansøning og den nok ik er ret lang, men håber i kan bruge den.       

ansøger igen pga jeg kan se i har accpteret en der kun har 66 timer på serveren og han blev accepteret den 30 november og der havde han mindere en 50.  og jeg har 50 timer og det ik den store forskæld, men det bestemmer i self        

bliver jeg afvist har jeg et ønske, kan du/i skrive hvorfor jeg bliver afvist ❤️ 🙂 ville være dejligt MVH TubbeMeister

MVH Tubbemeister

• Like 3

Han er skide flink, og er Altid online og så kunne han virkelig være en fantastisk god højre arm!.                                  +REP

• Like 1

+REP Nice fyr. Ser ham ikke alt for tit men når jeg ser ham så opføre han sig pænt og snakker stille og roligt aldrig noget earrape og micpsam 🙂

• Like 1

Just now, Chraytay said:

+REP Nice fyr. Ser ham ikke alt for tit men når jeg ser ham så opføre han sig pænt og snakker stille og roligt aldrig noget earrape og micpsam 🙂

Tak har været på konstant den sidste uge, tror bare ik vi stødt på hinanden så tit ❤️

15 minutes ago, Malthe (PoltiDreds) said:

Han er en flink og rar gut. Kommer nok til at blive en god person på serveren som staff.

+REP

tak<3

1 hour ago, Los Zetas said:

+REP  

Han er en skide god spiller, altid Aktiv og han hjælper hvor han kan.

takker ❤️

Stort +REP her fra mig.

Flink fyr.

Lyder som om han har styr på tingene.

Tror han vil være en god staff.

Tror også at han har brug for det rank.

Edited by LotuA
Fordi jeg editet var fordi han har brug for det rank.
  • Like 1

Fin ansøgning fra min side af og en flink spille. Kan sine ting. Kan fin ud af rp. Held og lykke til dig!!!

+rep

mvh Jonathan/coolboy

Edited by jonathan
  • Like 1

God deltalgeret ansøgning og du virker cool, men du har kun 50 timer og de fleste har du skaffet dig midt i december.

Du har ikke nok timer 

Afvist

• Sad 3

Guest
This topic is now closed to further replies.